Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2914
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасиликів, Іван-
dc.date.accessioned2024-03-08T10:30:32Z-
dc.date.available2024-03-08T10:30:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВасиликів, Іван. Філософські принципи професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2020. - №6-7. - С. 99-103. - Бібліогр. в кінці ст. (14 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2914-
dc.description.abstractУ статті досліджуються наукові підходи до структурування методологічного аналізу педагогічної діяльності. Використання дефініції “ідентичність” у різних наукових сферах дає можливість створювати,диференціювати, систематизувати нові поняття та категорії. Особлива увага надавалася співвідносним категоріям, які органічно поєднанні між собою, дають уявлення про закономірності та інтегративний зв’язокміж ними, який виявляється у процесі пізнання. Шляхом онтологічного аналізу діалектичних законів і категорій визначено загальні методологічні принципи (засадничі ідеї, що формуються у процесі пізнання):конкретності, історизму, науковості, діалектичності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectфілософіяuk_UA
dc.subjectфілософські принципиuk_UA
dc.subjectвчитель початкових класівuk_UA
dc.subjectідентичністьuk_UA
dc.subjectнауковістьuk_UA
dc.subjectкатегоріїuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleФілософські принципи професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
225777-Текст статті-514394-1-10-20210227.pdf589,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.