Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2899
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавчук, Борис-
dc.contributor.authorКовальчук, Віра-
dc.date.accessioned2024-01-05T09:10:03Z-
dc.date.available2024-01-05T09:10:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСавчук, Борис. Формування емоційного інтелекту як компетентності майбутнього фахівця: постановка прблеми / Б. Савчук, В. Ковальчук // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 41-45. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2899-
dc.description.abstractЗдійснено спробу актуалізувати в освітньому і науково-педагогічному просторі України проблему формування емоційного інтелекту як однієї з базових компетентностей підготовки майбутніх фахівців різних галузей знань. Запропоновано авторське бачення постановкита актуалізації проблеми щодо необхідності формування емоційного інтелекту в майбутніх фахівців різного профілю як базової професійної компетентності, яка у ХХІ ст. вважається однією з найбільш затребуваних на ринку праці. Розкриваються суть і змістові характеристики емоційного інтелекту й емоційної грамотності та потенційні можливості їхнього використання в системі професійної освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectнавичкиuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectемоційна грамотністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleФормування емоційного інтелекту як компетентності майбутнього фахівця: постановка прблемиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
223064-Текст статті-505576-1-10-20210113.pdf569,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.