Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2897
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Ореста-
dc.date.accessioned2024-01-05T08:50:47Z-
dc.date.available2024-01-05T08:50:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКарпенко, Ореста. Гра як засіб розвитку соціальних компетентностей дитини дошкільного віку у педагогічній теорії Польщі( кінець XX - початок XXІ ст.) / О. Карпенко // Молодь і ринок. - 2020. - №5. - С. 46-51. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2897-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність, види і значення гри для дітей дошкільного віку у дослідженнях науковців Польщі наприкінці ХХ – почату ХХІ ст. Акцентовано увагу на різних видах ігор (маніпулятивні, тематичні,конструктивні, дидактичні, рухливі) як засобу формування соціальних компетентностей дошкільників. Ігри допомагають дорослим діагностувати актуальні потреби і можливості дитини. Діти вчаться один відодного, заохочують один одного до ігрової діяльності, вчаться спільно розв’язувати проблеми, а також поділяють спільну радість і тимчасові невдачі. У грі дитина є відкритою на нові знайомства з ровесниками.Гра формує у дітей різні емоції. З розвитком вербальної комунікації дитина відчуває щораз нові емоції і способи їх вираженняuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectПольщаuk_UA
dc.subjectграuk_UA
dc.subjectактивністьuk_UA
dc.subjectсоціальні компетентностіuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.titleГра як засіб розвитку соціальних компетентностей дитини дошкільного віку у педагогічній теорії Польщі( кінець XX - початок XXІ ст.)uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
223065-Текст статті-505593-1-10-20210113.pdf581,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.