Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2859
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМукан, Наталія-
dc.contributor.authorКозіброда, Лариса-
dc.date.accessioned2024-01-03T09:46:00Z-
dc.date.available2024-01-03T09:46:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМукан, Наталія. Інтеграція учнів з особливими освітніми потребами в середовище загальноосвітньої школи у контексті міжнародної освітньої політики / Н. Мукан, Л. Козіброда // Молодь і ринок. - 2020. - №3-4. - С. 40-46. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2859-
dc.description.abstractУ статті висвітлено специфіку процесу утвердження гуманних поглядів і позицій щодо людей з особливими потребами, незалежно від їхніх фізичних, психічних, інтелектуальних, культурно-етнічних, мовних тощо особливостей,який простежується у міжнародних документах, що сприяли визнанню їх рівноцінними членами людської спільноти,утвердженню їхніх прав на повноцінне життя у суспільстві. Проведено аналіз інтеграції учнів з особливими освітніми потребами в середовище загальноосвітньої школи крізь призму міжнародної освітньої політики.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectосвітня політикаuk_UA
dc.subjectміжнародна освітня політикаuk_UA
dc.subjectдіти особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectсередовище загальноосвітньої школиuk_UA
dc.titleІнтеграція учнів з особливими освітніми потребами в середовище загальноосвітньої школи у контексті міжнародної освітньої політикиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
216622-Текст статті-489766-1-10-20201118.pdf609,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.