Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2842
Назва: Formation of professional mobility as a condition of future handicrafts teachers' training to innovative educational activities
Інші назви: Формування професійної мобільності як умова підготовки майбутніх учителів ремесел до інноваційної освітньої діяльності
Автори: Shevchenko, Lyudmyla
Ключові слова: майбутні учителі технологій
професійна компетентність
професійна мобільність
інноваційна педагогічна діяльність
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Shevchenko, L. Formation of professional mobility as a condition of future handicrafts teachers' training to innovative educational activities = Формування професійної мобільності як умова підготовки майбутніх учителів ремесел до інноваційної освітньої діяльності / L. Shevchenko // Молодь і ринок. - 2020. - №3-4. - С. 47-51. - Текст. англ. м. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): Динамічність розвитку сучасного суспільства, короткий життєвий цикл нових високотехнологічних галузей, модифікація не просто окремих технологій, а цілих груп технологій передбачає настільки ж швидке усвідомлення потреби в нових фахівцях а й модернізацію існуючих моделей підготовки кадрів, що передбачає формування професійно-мобільних кваліфікованих учителів технологій, яким притаманні динамічність,постійний пошук, прагнення до вивчення і впровадження інновацій не тільки у педагогічну діяльність, але і у технологічну. Процес формування професійної мобільності майбутніх учителів технологій необхіднорозглядати як взаємоузгоджену систему психологічних, загальнопедагогічних та методичних процедур, щорегламентують спільну навчальну діяльність викладачів і студентів й позитивно впливають на формування їхньої готовності до інноваційної педагогічної діяльності.У контексті означеної проблематики розглянуто науково-педагогічні аспекти формування професійної мобільності майбутніх учителів технологій як однієї з важливих умови підготовки до інноваційної педагогічної діяльності та подальшого професійного розвитку. З використанням комплексу методів дослідження обґрунтовано організаційно-методичні шляхи, виокремлено найбільш перспективні, на наш погляд, практичні підходи до її поетапного розв’язання у контексті формування готовності студентів до професійної мобільності: адаптаційний, навчально-тренувальний, оціночно-корекційний.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2842
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
213480-Текст статті-489772-1-10-20201118.pdf600,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.