Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2835
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Олександр-
dc.date.accessioned2023-12-28T09:13:16Z-
dc.date.available2023-12-28T09:13:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБондаренко, Олександр. Технологія розробки та змістова частина професіограми офіцера-вихователя військового ліцею / О. Бондаренко // Молодь і ринок. - 2020. - №2. - С. 145-151. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2835-
dc.description.abstractУ статті розглянуто технологію розробки професіограми офіцера-вихователя як засіб реалізації фахових вимог, умову розвитку особистості співробітника військового ліцею. Описано змістову частину технології професіограми офіцера-вихователя, що дозволяє окреслити основні вектори професійного навчання та перенавчання, підвищення кваліфікації та перекваліфікації фахівця військового ліцею, розкриття його фахових компетентностей для проходження служби. Здійснено аналіз сучасних нормативно-правових документів, науково-методичних джерел з питань освітнього процесу вищої військової освіти, проведено анкетування й тестування значного числа офіцерів Збройних Сил України та курсантів. Отримано експертні оцінки щодо складових професіограми офіцера-вихователя військового ліцею.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпрофесіографічний профіль офіцера-вихователяuk_UA
dc.subjectвійськовий ліцейuk_UA
dc.subjectосвітня технологіяuk_UA
dc.subjectпрофесіограмаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleТехнологія розробки та змістова частина професіограми офіцера-вихователя військового ліцеюuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
208348-Текст статті-477563-1-10-20200914.pdf960,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.