Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2815
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZvarych, Iryna-
dc.date.accessioned2023-12-25T09:38:02Z-
dc.date.available2023-12-25T09:38:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationZvarych, Iryna. Parables in the students' education at higher learning institutions of Ukraine and the United States / I. Zvarych // Молодь і ринок. - 2020. - №2. - С. 36-41. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2815-
dc.description.abstractПроблема булінгу широко дискутується на сторінках Інтернет-сайтів, газет, наукових журналів тощо.Вона щороку набирає все більшої актуальності в нашій країні, оскільки достеменно не вивчена з позиції як теоретичних досліджень, так і практики. Саме тому з кожним роком у психологів з’являється все більше нових напрямів професійної діяльності щодо з’ясування причин, чому починають діти виокремлювати із колективу класу, групи того, над ким можна насміхатися і познущатися. Останнім часом в учнів, вчителів,батьків з’являється багато питання, зокрема таких, що хтось постійно дзвонить та щось вимагає;призначають зустрічі та напрошуються мати стосунки; в чаті дуже багато образливого пишуть на адресу дитини або про інших гравців, коли вони грають; в соціальних мережах постійно хтось ставить безпідставні запитання та дошкуляє інформацією тощо.Саме тому у статті розглядається системний підхід, як один із методів профілактики насильства табулінгу у закладах освіти; з’ясовуються поняття “булінг”, “кібербулінг”, зокрема “кібермоббінг”, “Інтернет-мобінг”; висвітлено значимість і важливість притчі у вихованні молоді та застереженні її від насильства,у тому числі роль притчі, що сприяє досягненню цілей і мети в профілактиці насильства і булінгу; зосередженоувагу на зростанні агресивності у вихованців, що проявляється у таких реакціях як: злість, підлість, образа,роздратування, схильність до фізичних дій, зокрема, готовність вирішити проблеми та врегулювати спірні питання за допомогою фізичної сили; досліджено статистичні дані щодо прояву булінгу у навчальних закладах освіти України і США.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectрівень якості знаньuk_UA
dc.subjectбулінгuk_UA
dc.subjectсистемний підхідuk_UA
dc.subjectпритчаuk_UA
dc.subjectвиховання молодіuk_UA
dc.subjectзаклад освітиuk_UA
dc.subjectосмисленняuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectеволюціяuk_UA
dc.titleParables in the students' education at higher learning institutions of Ukraine and the United Statesuk_UA
dc.title.alternativeПритчі у вихованні студентів закладів вищої освіти України і СШАuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
211799-Текст статті-477230-1-10-20200912.pdf555,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.