Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2795
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДаниленко, Олександр-
dc.date.accessioned2023-12-21T12:47:58Z-
dc.date.available2023-12-21T12:47:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДаниленко, Олександр. Педагогічні умови і технологія формування готовності майбутніх судноводіїв до професійної діяльності / О. Даниленко // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 102-106. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2795-
dc.description.abstractУ статті представлено обґрунтування педагогічних умов і характеристику технології формування готовності майбутніх судноводіїв до професійної діяльності. З’ясовано, що формування готовності майбутніх судноводіїв до професійної діяльності в умовах неперервної освіти доцільно проектувати у чотири етапи(перший – початковий, другий – поглибленої підготовки, третій – інтеграції теоретичної і практичної підготовки, четвертий – професійного становлення). На кожному етапі необхідно забезпечити реалізацію певних педагогічних умов, а також впровадити педагогічні умови, які мають наскрізний вплив, тобто передбачають реалізацію впродовж усіх чотирьох етапів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectнавігація і управління морськими суднамиuk_UA
dc.subjectвищі морські навчальні закладиuk_UA
dc.subjectмайбутні судноводіїuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectготовність до професійної діяльностіuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.titleПедагогічні умови і технологія формування готовності майбутніх судноводіїв до професійної діяльностіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
169737-Текст статті-436832-1-10-20200219.pdf590,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.