Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2793
Назва: Застосування методичних прийомів розвитку критичного мислення студентів під час вивчення правопису української мови
Автори: Вітюк, Валентина
Ключові слова: правопис
INSERT
кластер
РОФТ
критичне мислення
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Вітюк, Валентина. Застосування методичних прийомів розвитку критичного мислення студентів під час вивчення правопису української мови / В. Вітюк // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 93-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено актуальність мовно-мовленнєвої підготовки студентів на сучасному етапі модернізації вищої освіти в Україні. Зазначено, що одним із перспективних напрямів підвищення правописної грамотності студентів є застосування методичних прийомів розвитку критичного мислення, які забезпечують пізнавальну активність і самостійність мислення, здатність критично оцінити інформацію ісформувати власну стратегію й тактику вирішення конкретного питання для самоствердження й самореалізації особистості в майбутній професійній діяльності. У науково-методичній розвідці описано методичні прийоми: “Бортовий журнал”, “Кластер”, “РОФТ”, читання з маркуванням тексту “INSERT”,“Навчаючи – вчуся”, – визначено їх мету й алгоритм проведення, передбачено очікувані результати роботи,проілюстровано на прикладах нової редакції “Українського правопису”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2793
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
195960-Текст статті-436829-1-10-20200219.pdf750,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.