Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2787
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНелін, Євген-
dc.date.accessioned2023-12-20T07:58:09Z-
dc.date.available2023-12-20T07:58:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationНелін, Євген. Діяльність Бруно Беттельхайма і популяризація психоаналізу в освітній практиці / Є. Нелін // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 74-78. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2787-
dc.description.abstractУ статті розкривається життєвий і творчий шлях Б. Беттельхайма, який був послідовником З. Фрейда і розвивав ідеї психоаналізу в освіті. Досліджено особливості роботи Ортогенічної школи-клініки імені Соні Шенкман, яка діяла при Чиказькому університеті. Встановлено, що школа-клініка була закладом інтернатного типу, в якому щороку навчалися 50 дітей, які мали різні психічні розлади. Головна ідея школи полягала устворенні безпечного освітнього середовища для соціалізації аутичних дітей.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпсихоаналізuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectБ. Беттельхаймuk_UA
dc.subjectпсихоаналітична педагогікаuk_UA
dc.subjectдитинаuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.titleДіяльність Бруно Беттельхайма і популяризація психоаналізу в освітній практиціuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
186277-Текст статті-436404-1-10-20200218.pdf551,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.