Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2780
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуменюк, Сергій-
dc.date.accessioned2023-12-18T08:10:35Z-
dc.date.available2023-12-18T08:10:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГуменюк, Сергій. Використання технології проектів у професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури / С. Гуменюк // Молодь і ринок. - 2020. - №1. - С. 36-40. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2780-
dc.description.abstractУ статті аналізуються особливості використання технології проектів її позитивний ефект та можливі недоліки. З’ясовано, що технологія проектів набула поширення і популярності завдяки раціональному поєднанню теоретичних знань та можливостей їх практичного застосування для розв’язування проблем у спільній освітній діяльності студентів. Розглянуто п’ятьох різних типів технології проектів у професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури, зокрема: дослідницький, пошуковий, творчий,прогностичний та аналітичний проектиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectвища школаuk_UA
dc.subjectтехнологія фізичної культуриuk_UA
dc.subjectтехнологія фізичної культуриuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.titleВикористання технології проектів у професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культуриuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
195786-Текст статті-436372-1-10-20200218 (1).pdf981,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.