Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2776
Назва: Квінтесенція складових культурологічної підготовки майбутнього вчителя початкової школи
Автори: Гречаник, Наталія
Ключові слова: цінності
початкова школа
культурологічна підготовка
майбутній учитель
освіта
особистість
складова
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Гречаник, Наталія. Квінтесенція складових культурологічної підготовки майбутнього вчителя початкової школи / Н. Гречаник // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 84-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто окремі складові культурологічної підготовки майбутніх вчителів початкових класів на засадах культурології. Окреслено структурні складові та визначені підструктури культурологічної підготовки, що в умовах сьогодення повинні відповідати спрямуванням соціокультурного розвитку, а мета повинна бути орієнтиром для реалізації культурної функції. Розкриваються сутнісні характеристики педагогічної культури вчителя при цьому розвиток його як творчої особистості має відбуватися в спеціально організованому культуро спрямованому середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2776
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
193525-Текст статті-431179-1-10-20200130.pdf290,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.