Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2770
Назва: Результати педагогічного експерименту з розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики у процесі математичної підготовки
Автори: Фоменко, Лариса
Ключові слова: розвиток пізнавальної активності
математична підготовка
педагогічний експеримент
пізнавальна активність
майбутні вчителі інформатики
розвиток
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Фоменко, Лариса. Результати педагогічного експерименту з розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики у процесі математичної підготовки / Л. Фоменко // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 148-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті порушено проблему розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики.Метою статті є подання результатів педагогічного експерименту щодо перевірки ефективності теоретично обґрунтованої та розробленої технології розвитку досліджуваної якості в процесі математичної підготовки.Охарактеризовано етапи педагогічного експерименту, критерії і показники, а також методики їх дослідження. Здійснено аналіз результатів констатувального й контрольного етапів педагогічного експерименту й наведено динаміку змін рівнів розвитку пізнавальної активності в контрольній та експериментальній групах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2770
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
181002-Текст статті-431474-1-10-20200131.pdf374,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.