Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2766
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудікова, Лариса-
dc.contributor.authorМарлова, Аліна-
dc.date.accessioned2023-12-12T13:08:09Z-
dc.date.available2023-12-12T13:08:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДудікова, Лариса. Інтернаціоналізація вищої освіти: особливості розвитку / Л. Дудікова, А. Марлова // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 17-22. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2766-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу зарубіжних джерел уточнено визначення поняття інтернаціоналізації вищої освіти та описано основні етапи її розвитку. Встановлено, що незважаючи на те, що термін“інтернаціоналізація вищої освіти” використовується лише з початку 1980-х років, окремі компоненти цього явища з’явилися понад 500 років тому. Визначено, що розвиток інтернаціоналізації нерозривно пов’язаний із розвитком суспільства, особливо з такими сферами, як політика, економіка, культура і освіта. Протягом останніх 25 років інтернаціоналізація вищої освіти переросла із малозначного феномену у ключовий фактор,який сприяє покращенню якості освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.subjectякість освітиuk_UA
dc.subjectінтернаціоналізація вищої освітиuk_UA
dc.subjectміжнародна освітаuk_UA
dc.subjectмобільністьuk_UA
dc.titleІнтернаціоналізація вищої освіти: особливості розвиткуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
193416-Текст статті-430913-1-10-20200129.pdf256,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.