Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2756
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавчук, Борис-
dc.contributor.authorБілавич, Галина-
dc.contributor.authorЯців, Світлана-
dc.contributor.authorВласій, Олеся-
dc.date.accessioned2023-12-12T06:50:01Z-
dc.date.available2023-12-12T06:50:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСавчук, Борис. Проблема самоосвіти майбутнього викладача вищої школи в рецепції української педагогічної думки / Б. Савчук, Г. Білавич, С. Яців // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 45-50. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2756-
dc.description.abstractРозвиток інформаційних і освітньо-педагогічних технологій, нарощування нових знань у всіх галузях науки, підвищення вимог до підготовки конкурентоспроможного фахівця актуалізують проблему вивчення теорії і практики самоосвіти майбутнього педагога.В основу його аналізу покладена модель, що складається з трьох систем координат, які передбачають:“по вертикалі” – з’ясування еволюції поглядів на самоосвіту у процесі розвитку суспільної і педагогічної думки з акцентом на періоді 90-х рр. ХХ – початку ХХІ ст.; “по горизонталі” – узагальнення основних підходів,рефлексій, дефініцій цього феномена як складника професійної підготовки майбутніх викладачів; “подіагоналі” – синтез означених та інших аспектів крізь призму науково-педагогічного дискурсуuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectсамовихованняuk_UA
dc.subjectнауково-педагогічний дискурсuk_UA
dc.subjectсамоосвітаuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectсамоосвітня діяльністьuk_UA
dc.titleПроблема самоосвіти майбутнього викладача вищої школи в рецепції української педагогічної думкиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
193421-Текст статті-430924-1-10-20200129.pdf469,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.