Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2753
Назва: Українські педагоги про проблеми виховання і навчання в Китаї
Автори: Завгородня, Тетяна
Стражнікова, Інна
Ключові слова: Україна
трансформація
компаративістика
виховання
навчання
піклування
Китайська Народна Республіка
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Завгородня, Тетяна. Українські педагоги про проблеми виховання і навчання в Китаї / Т. Завгородня, І. Стражнікова // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 29-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті показані результати аналізу досліджень українських науковців навчально-виховних проблем різних вікових категорій та їх вирішення в Китайській Народній Республіці, з точки зору компаративістики.Адже компаративістика орієнтована на розкриття закономірностей діючої освітньої системи у різних країнах, спільного й відмінного у їх розвитку. Автори представили аналіз останніх публікацій та розкриттяпроблеми на науково-практичних конференціях різного рівня. А враховуючи, що КНР є однією з країн знайінтенсивнішими темпами та найбільш вражаючими результатами суспільно-політичного та соціально-економічного розвитку, особливостями побудови й функціонування сучасної системи освіти КНР, то сучасна система освіти китайських дітей спрямована на всебічний розвиток дитини, розкриття його розумового і фізичного потенціалу та інтегрованості у суспільство, зокрема дітей-сиріт
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2753
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
193418-Текст статті-430917-1-10-20200129.pdf293,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.