Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2750
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШпак, Олександр-
dc.contributor.authorБулавенко, Світлана-
dc.contributor.authorБендерець, Наталія-
dc.date.accessioned2023-12-11T11:52:06Z-
dc.date.available2023-12-11T11:52:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШпак, Олександр. Формування споживчої культури школярів як основи соціальної активності особистості / О. Шпак, С. Булавенко, Н. Бендерець // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2750-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблеми формування споживчої культури учнів закладів загальної середньоїосвіти, як основи розвитку соціальної активності. Аналізуються критерії та показники сформованостіспоживчої культури учнів. Докладно описані методологічні функції процесу формування споживчої культуришколярів, як засобу соціалізації. Автори знайомлять з рівневим підходом до формування споживчої культуришколярів, який включає в себе чотири рівні: методологічний, теоретичний, методичний, практичний.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectучні закладів загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.subjectспоживча культураuk_UA
dc.subjectспоживчі знанняuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.titleФормування споживчої культури школярів як основи соціальної активності особистостіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
193414-Текст статті-430908-1-10-20200129.pdf272,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.