Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2749
Назва: Практична підготовка майбутніх асистентів до роботи з обдарованими дітьми у Канаді
Автори: Турко, Богдана
Ключові слова: інклюзивне навчання
асистент вчителя
талановитість
навчальний процес
обдарованість
обдаровані діти
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Турко, Богдана. Практична підготовка майбутніх асистентів до роботи з обдарованими дітьми у Канаді / Б. Турко // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 153-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): Освітні реформи, які керуюсь системою освіти загалом, призвели до залучення дітей з особливими потребами та дітей, які наділені обдарованістю. Стаття присвячена актуальній проблемі підготовки спецілістів для роботи з обдарованими дітьми. Розкрито професійну підготовку асистента вчителя уканадських закладах освіти. Проаналізовано, навчальні курси та програми п’яти провінцій: Альберти,Онтаріо, Британської Колумбії, Манітоби та Саскачеван, де на освітніх факультетах проводиться підготовка парапрофесіонала. Ми визначили особливості підготовки у канадських закладах освіти: коледжі,політехніці, університеті та інституті. Зазначили, які функції та обов’язки у співпраці з вчителем виконує асистент у процесі навчання обдарованих дітей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2749
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
193744-Текст статті-431477-1-10-20200131.pdf283,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.