Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2746
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, Вікторія-
dc.date.accessioned2023-12-08T09:12:12Z-
dc.date.available2023-12-08T09:12:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБондар, Вікторія. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до здійснення позакласної роботи / В. Бондар // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 144-148. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2746-
dc.description.abstractСтаття містить теоретичне обґрунтування значущості позакласної роботи у початковій школі як структурного компоненту навчально-вихованого процесу. Проаналізовано визначення поняття “позакласна робота”, окреслено специфіку підготовки майбутніх учителів початкової школи до здійснення позакласної роботи в умовах закладу вищої освіти. Схарактеризовано критерії та показники, запропоновано до розгляду рівні сформованості готовності майбутніх учителів до здійснення позакласної діяльності у початковій школі,виокремлено етапи формування означеного феномену.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectетапи формування готовностіuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectпідготовка майбутніх учителівuk_UA
dc.subjectготовність до здійснення позакласної роботиuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх учителів початкової школи до здійснення позакласної роботиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
191719-Текст статті-426891-1-10-20200114.pdf360,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.