Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2743
Назва: Організація процесу навчання в новій українській школі: теоретико-практичний аспект
Автори: Вишківська, Ванда
Шикиринська, Олександра
Ключові слова: інформаційні технології
методпроектів
реформування освіти
особистісно-орієнтований підхід
діяльнісний підхід
компетентнісний підхід
Концепція НУШ
мультимодальна грамотність
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Вишківська, Ванда. Організація процесу навчання в новій українській школі: теоретико-практичний аспект / В. Вишківська, О. Шикиринська // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 115-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено особливості науково-методичного забезпечення процесу реформування загальної середньої освіти через призму ідей Нової української школи. Наголошено на необхідності розвитку мультимодальної грамотності, впровадження інформаційних технологій, організації роботи над творчими проектами як засобами розвитку ключових компетенцій сучасних школярів. Акцентовано на актуальності переосмислення ролі вчителя в організації освітнього процесу та удосконаленні системи підготовки педагогічних кадрів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2743
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
191711-Текст статті-426868-1-10-20200114.pdf257,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.