Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2742
Назва: Застосування групової та колективної форм навчання на уроках у початковій школі
Автори: Винницька, Наталія
Ключові слова: початкова школа
форми навчальної діяльності: групова, індивідуальна, фронтальна,колективна, математика, інформатика
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Винницька, Наталія. Застосування групової та колективної форм навчання на уроках у початковій школі / Н. Винницька // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 111-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У даній статті систематизовано особливості використання та організації групової і колективної форм роботи на уроках у початковій школі.Виокремлено такі форми навчальної діяльності учнів на занятті,як фронтальна, індивідуальна, групова та колективна, їх ефективність у проведенні занять з математики та інформатики. Зокрема описано недоліки та переваги кожної з них. Описано методичні особливості організації групової та колективної форм роботи під час вивчення початкового курсу математики і інформатики.Проаналізовано особливості поєднання різних форм навчання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2742
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
191710-Текст статті-426865-1-10-20200114.pdf355,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.