Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2735
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрач, Юлія-
dc.date.accessioned2023-12-07T11:10:22Z-
dc.date.available2023-12-07T11:10:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГрач, Юлія. Деякі аспекти професійної компетентності на рівні вивчення навчальної дисципліни "світові моделі та стандарти підготовки фахівців соціальної сфери" / Ю. Грач // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 78-82. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2735-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються проблеми компетентнісного підходу в системі вищої освіти. Автор проводить аналіз професійних компетенцій на рівні вивчення навчальної дисципліни “Світові моделі та стандарти підготовки фахівців соціальної сфери”. Автор аналізує зміст понять “компетентності” та“компетенції”. Проводиться аналіз особистої, соціальної та навчальної компетентності у контексті Рамкової програми оновлених ключових компетентностей для навчання протягом життя. Автор проводить аналіз змісту дефініцій “компетентність” та “компетенція” у науково-практичному ракурсі. Дається характеристика поняття “науково-дослідницької компетентності”.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectсоціальна компетентністьuk_UA
dc.subjectнавчальна компетентністьuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectкомпетенціяuk_UA
dc.subjectособиста компетентністьuk_UA
dc.titleДеякі аспекти професійної компетентності на рівні вивчення навчальної дисципліни "світові моделі та стандарти підготовки фахівців соціальної сфери"uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
191617-Текст статті-426688-1-10-20200114.pdf364,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.