Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2734
Назва: Визначення ефективності науково-методичної системи підготовки фахівців художнього профілю щодо формування мотиваційного та когнітивного компонентів
Автори: Колісник-Гуменюк, Юлія
Ключові слова: вища освіта
мотиваційний, когнітивний компоненти
художня освіта
художній профіль
фахівець
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Колісник-Гуменюк, Юлія. Визначення ефективності науково-методичної системи підготовки фахівців художнього профілю щодо формування мотиваційного та когнітивного компонентів / Ю. Колісник-Гуменюк // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 70-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): З метою перевірки ефективності розробленої методики, яка б сприяла ефективній підготовці майбутніх викладачів професійно-художніх дисциплін, нами було розгорнуто формувальний етап експериментального дослідження. У статті представлено результати цього етапу педагогічного експерименту, основною метою якого було не лише перевірка доцільності наших інновацій, а також виявлення і відбір найбільш продуктивних організаційних форм, методів, технологій і засобів навчання, спрямованих на ефективну професійно-педагогічну підготовку майбутніх викладачів професійно-художніх дисциплін у закладах вищої освіти.З метою виявлення ефективності використання запропонованих інновацій у підготовці майбутніх викладачів ми підготували і провели тестування, опитування й анкетування, метою якого було з’ясувати,наскільки в студентів сформований рівень компонентів професійно-педагогічної компетентності до і післявпровадження наших розробок і технологій у закладах вищої освіти. Також ми, прагнули експериментально перевірити вплив розроблених авторських методів на ефективність професійно-педагогічної підготовки окремо педагогічних і художніх закладів вищої освіти; визначити, в яких із них запропоновані методичні підходи та інші наші пропозиції, забезпечуть більш результативне виховання та навчання, вищий рівень професійно-педагогічної компетентності випускників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2734
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
191616-Текст статті-426686-1-10-20200114.pdf4,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.