Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/273
Назва: Емоційно-мотиваційний компонент готовності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва до виховання естетичної культури учнів
Автори: Гатеж, Наталія
Ключові слова: професійна підготовка
готовність до професійно-педагогічної діяльності
психологічна готовність
майбутній учитель образотворчого мистецтва
учні
компоненти
емоційно-мотиваційний компонент
критерії
показники
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Гатеж, Наталія. Емоційно-мотиваційний компонент готовності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва до виховання естетичної культури учнів / Н. Гатеж. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 1. - С. 175-180.
Короткий огляд (реферат): У статті порушується питання змістового наповнення професійної готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до виховання естетичної культури учнів загальноосвітньої школи. Аналізуються також основні підходи у визначенні структурних компонентів готовності майбутніх фахівців до професійно-педагогічної діяльності, зокрема виховної. Охарактеризовано особливості психологічної готовності та її емоційно-мотиваційної підструктури, що визначається як система позитивного емоційного відношення і професійно-значущих потреб, які спонукають майбутніх учителів до цілеспрямованої виховної діяльності з учнями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/273
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126556-Наталія Гатеж-270439-1-10-20180321.pdf340,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.