Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2724
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБагорка, Анна-
dc.contributor.authorКонох, Анатолій-
dc.date.accessioned2023-12-01T10:06:16Z-
dc.date.available2023-12-01T10:06:16Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБагорка, Анна. Оцінка професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в системі,,коледж-університет'' розумовий критерій / А. Багорка, А. Конох // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 16-20. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2724-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні вимоги до рівня та якості підготовленості фахівця до майбутньої професійної діяльності та визначено критерії їх оцінювання. Проведено оглядовий аналіз структури професійної підготовки та визначено основні її складові: особистісна, мотиваційна, когнітивна та праксіологічна. Досліджувався когнітивний компонент, сформованість якого оцінювався за розумовим критерієм, оскільки він є відображенням рівня теоретичної підготовленності майбутнього фахівця фізичної культури і спорту і його готовності до реалізації професійної діяльностіuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectрозумовий критерійuk_UA
dc.subjectсистема “коледж-університет”uk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectоцінка підготовленостіuk_UA
dc.subjectкогнітивний компонентuk_UA
dc.titleОцінка професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в системі,,коледж-університет'' розумовий критерійuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
178923-Текст статті-426504-1-10-20200112.pdf264,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.