Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/272
Назва: Розвиток креативності у майбутніх вчителів музики методом аудіовізуалізації
Автори: Магда, Поліна
Ключові слова: креативність
аудіовізуалізація
творчість
арт-техніка
вчитель музики
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Магда, Поліна. Розвиток креативності у майбутніх вчителів музики методом аудіовізуалізації / П. Магда. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 1. - С. 171-174.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто тлумачення категорій “креативність” та “аудіовізуалізація”, проаналізовано зв’язок творчості, креативності, уяви з іншими психічними процесами та властивостями особистості. Як приклад методики з розвитку креативності майбутніх вчителів музики початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів наведено аудіовізуалізацію у формі малювання та ліплення (у процесі вивчення предметів соціально-гуманітарного циклу), розглянуто супутні впливи цього методу на особистість студента.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/272
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126555-Поліна Магда-270437-1-10-20180321.pdf319,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.