Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/270
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалух, Микола-
dc.date.accessioned2021-12-07T12:17:57Z-
dc.date.available2021-12-07T12:17:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБалух, Микола. Особливості критерії формування рівня культури здоров'я учнів у початковій школі / М. Балух // Молодь і ринок. - 2018. - № 1. - С. 160-171. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/270-
dc.description.abstractУ статті висвітлено і узагальнено наукові психолого-педагогічні дані щодо необхідності перегляду існуючих критеріїв формування рівня культури здоров’я учнів початкових класів. Проведено аналіз особливостей фактичного рівня культури здоров’я, адже рівень життя сучасного суспільства тісно пов’язаний з проблемою його фізичної культури. Зазначено, що формування рівня культури здоров’я учнів початкових шкіл необхідно здійснювати шляхом наукового обґрунтування з урахуванням сучасних досягнень у галузях педагогіки, психології, медицини, валеології, екології тощо. Необхідними педагогічними умовами вирішення цієї проблеми є розгляд культури здоров’я як пріоритетної мети, що забезпечить формування, зміцнення та збереження здоров’я.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectздоров’яuk_UA
dc.subjectкультура здоров’яuk_UA
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectоздоровчі технологіїuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі початкових класів,uk_UA
dc.subjectучні початкових класівuk_UA
dc.titleОсобливості критерії формування рівня культури здоров'я учнів у початковій школіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126553-Микола Балух-270433-1-10-20180321.pdf218,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.