Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2709
Назва: Аналіз освітніх програм навчання майбутніх вчителів у контексті STEM - освіти
Автори: Валько, Наталія
Ключові слова: майбутні вчителі
природничо-математичні науки
STEM-освіта
STEM-навчання
освітні програми
міждисциплінарність
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Валько, Наталія. Аналіз освітніх програм навчання майбутніх вчителів у контексті STEM - освіти / Н. Валько // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 101-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У роботі представлено аналіз освітніх програм підготовки вчителів природничо-математичних дисциплін закладів вищої освіти. Встановлено критерії сформованості STEM-культури майбутнього вчителя і умови в яких відбувається цей процес. Сформульовані умови розвитку STEM-культури майбутнього вчителя природничо-математичних дисциплін. На основі аналізу зроблено кількісну оцінку кредитів, які забезпечують предметну підготовку по кожному з напрямів: наука,технології, інженерія, математика. Визначено дисципліни, які впливають на розвиток STEM-культури майбутніх вчителів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2709
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187259-Текст статті-416353-1-10-20191213.pdf313,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.