Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2707
Назва: Формування інклюзивної готовності майбутніх учителів початкової школи
Автори: Садова, Ірина
Ключові слова: вчитель початкової школи
технології навчання і виховання
особливі освітні потреби
інклюзивна освіта
інклюзивна готовність
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Садова, Ірина. Формування інклюзивної готовності майбутніх учителів початкової школи / І. Садова // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 92-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано дидактичну модель формування інклюзивної готовності майбутніх учителів початкової школи в умовах вітчизняної вищої освіти, що включає а) дидактичний, інформаційний і контрольний блокита охоплює зміст і структуру різних навчальних дисциплін; б) внесення до навчальних планів бакалаврів галузі знань 01 “Освіта” спеціальності 013 “Початкова освіта” курсу “Основи дефектології та інклюзивної освіти” з повним методичним забезпеченням; в) наповнення інклюзивним змістом усього арсеналу використовуваних в освітньому процесі методів і технологій навчання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2707
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187250-Текст статті-416340-1-10-20191213.pdf292,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.