Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2699
Назва: Профілізація загальної середньої освіти в контексті ідей НУШ
Автори: Загородня, Алла
Ключові слова: НУШ
середня освіта
профільне навчання
профілізація
професійне спрямування
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Загородня, Алла. Профілізація загальної середньої освіти в контексті ідей НУШ / А. Загородня // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 126-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються питання організації профільного навчання в системі загальної середньої освіти в умовах впровадження НУШ.Висвітлено стратегічні завдання реформування ланки загальної середньої освіти у відповідності до ідей НУШ. Розкрито сутність поняття “профільне навчання” згідно до визначення Національної доктрини розвитку освіти в Україні на 2012 – 2021 рр. Визначено мету та завдання профільногонавчання. Окреслено принципи на яких ґрунтується профільне навчання. Розкрито типи профілізації змісту навчання в закладах загальної середньої освіти. Проаналізовано навчальні плани сучасних закладів загальної середньої освіти України. Охарактеризовано зміст інваріантного (базового) та варіативного компонентів освіти. Окреслено цикли навчання нової профільної середньої школи Згідно до “Концепції Нової Української школи” (2016 р.).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2699
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187320-Текст статті-416504-1-10-20191214.pdf251,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.