Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2687
Назва: Становлення шкільного театру в навчальних закладах України XVII -XVIII ст.
Автори: Гірняк, Світлана
Луців, Світлана
Ключові слова: театр
єзуїтський навчальний заклад
шкільний театр
шкільна драма
братська школа
протестантська школа
освіта
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Гірняк, Світлана. Становлення шкільного театру в навчальних закладах України XVII -XVIII ст. / С. Гірняк, С. Луців // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 6-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості виникнення і використання шкільного театру в навчальних закладах України та з’ясовано, що його повстання в Україні відбувалося в контексті загальноєвропейського розвитку освіти і шкільництва, тоді як провідну роль у становленні в Україні відіграли братські школи, Острозькийосвітньо-культурний осередок, а згодом Києво-Могилянська академія, які запозичили у своїх опонентів, єзуїтіві протестантів, окремі форми організації шкільного життя та методи викладання. Серед них визначна роль відводилася шкільній драмі та шкільному театру, що мали потужний виховний та пропагандистськийхарактер.У процесі дослідження було встановлено, що шкільні театри братських, протестантських та єзуїтських навчальних закладів мали багато аналогій, що пояснюється спільною природою цих театрів,подібністю дидактичних і суспільних функцій. Так, за допомогою постановки шкільних драм, представники кожної з названих шкіл намагалися сприяти не тільки релігійному вихованню молоді, а й моральному,патріотичному й політичному
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2687
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187034-Текст статті-415955-1-10-20191212.pdf308,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.