Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2679
Назва: Академічна мобільність:що заважає студентам нефілологічних факультетів
Інші назви: Academic mobility: some challenges for non-linguistic students
Автори: Бабенко, Тамара
Ключові слова: нелінгвістичні факультети
академічна мобільність
іноземні мови
ЗНО (Зовнішнє Незалежне Оцінювання)
професійно-орієнтована англійська мова
студенти університету
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Бабенко, Тамара. Академічна мобільність:що заважає студентам нефілологічних факультетів = Academic mobility: some challenges for non-linguistic students / Т. Бабенко // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С.112-116.
Короткий огляд (реферат): Однією з проблем, що не дає студентам нефілологічних факультетів у повній мірі скористатися перевагами академічної мобільності, є недостатнє володіння іноземною мовою. Як свідчать багаторічні тестування, лише 44,8 % вступників мають рівень володіння мовою В1-В2. Корені цієї проблеми полягаютьу тому, що для більшості нефілологічних факультетів іноземна мова не є конкурсною дисципліною, що й впливає на ставлення учнів до цього предмету під час навчання у школі. Недостатній рівень володіння іноземною мовою у подальшому заважає активній участі студента у проектах з академічної мобільності та негативновпливає на професійне зростання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2679
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
182244-Текст статті-404713-1-10-20191030.pdf309,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.