Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2645
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШоробура, Інна-
dc.date.accessioned2023-11-03T10:50:57Z-
dc.date.available2023-11-03T10:50:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШоробура, І. Концептуальні напрями розвитку вищої освіти в Україні у контексті європейської інтеграції / І. Шоробура // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 28-31. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2645-
dc.description.abstractУ статті розкрито концептуальні напрями розвитку вищої освіти України у контексті Євроінтеграції.Звернено увагу на такі аспекти, як створення рівних можливостей у здобутті вищої освіти, оновлення змісту,форм організації освітнього процесу, запровадження сучасних інновацій, інформаційних технологій та ін.Визначено шляхи реалізації вище зазначених напрямів, як-от: перехід до ступеневої підготовки фахівців,формування мережі закладів вищої освіти, створення умов для навчання протягом життя, забезпечення мобільності на ринку праці та ін. Акцентовано на ідеях Болонського процесу в Україні, забезпечення якості вищої освіти, використання інноваційних підходів у викладанні та навчанні. Це, зокрема, дуальна освіта,дистанційна освіта та змішане навчання.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectБолонський процесuk_UA
dc.subjectпідготовка фахівцівuk_UA
dc.subjectвища освіта в Україніuk_UA
dc.subjectєвроінтеграціяuk_UA
dc.subjectконцептуальні напрямиuk_UA
dc.titleКонцептуальні напрями розвитку вищої освіти в Україні у контексті європейської інтеграціїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
179333-Текст статті-397361-1-10-20190930.pdf747,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.