Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/264
Назва: Проблема формування художньо-оцінювальних умінь майбутніх учителів музики у загальнонауковому вимірі
Автори: Бо, Чжан
Ключові слова: майбутні вчителі музики
вокально-хорове навчання
оцінювання
цінності
розуміння
естетичне оцінювання
критичне мислення
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Бо, Чжан. Проблема формування художньо-оцінювальних умінь майбутніх учителів музики у загальнонауковому вимірі / Б. Чжан. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 1. - С. 130-134.
Короткий огляд (реферат): У статті представлений методологічний аналіз проблеми формування художньо-оцінювальних умінь майбутніх учителів музики у загальнонауковій проекції, окреслені індикатори оптимізації означеного феномена, сформульовані авторські визначення понять “художньо-оцінювальні вміння” та “художньо-оцінювальні уміння студентів у підготовці до вокально-хорової роботи”. З урахуванням специфіки вокально-хорового навчання, автором окреслені подальші напрямки дослідження наукової проблеми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/264
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126471-Чжан Бо-270214-1-10-20180320.pdf255,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.