Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2603
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМикитюк О, Оксана-
dc.contributor.authorЗачепа, Андрій-
dc.contributor.authorНикитюк, Галина-
dc.date.accessioned2023-10-30T13:12:44Z-
dc.date.available2023-10-30T13:12:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМикитюк, О. Шляхи використання компетентнісного підходу у процесі навчання студентів-магістрів у закладах вищої освіти / О. Микитюк, А. Зачепа, Г. Никитюк // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2603-
dc.description.abstractУ статті розглядається шляхи використання компетентнісного підходу для реалізації освітньої траєкторії формування професійної компетентності у студентів-магістрантів спеціальності “Фармація, промислова фармація” факультету ІХХТ НУ “Львівська політехніка”. Зокрема, розглядаються шляхи формування компетентнісного аспекту у освітній траєкторії студентів-магістрантів, використання педагогічних технологійу процесі навчання, міждисциплінарності як показників освітньої траєкторії студентів-магістрантів. Формування професійної компетентності магістрантів відбувається при реалізації в навчальному процесі ряду педагогічних технологій, зокрема проведення міні-студентських науково-навчальних конференцій та використання технологічних карт особистісного розвитку студентів-магістрантів. Формування освітньої траєкторії у процесі навчання пов’язане з збільшенням частки самостійної роботи на старших курсах, і тому є доцільним використання ефективних методів, що сприяють індивідуалізації і інтенсифікації навчального процесуuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectосвітні технологіїuk_UA
dc.subjectосвітня траєкторіяuk_UA
dc.subjectшляхи використання компетентнісного підходуuk_UA
dc.subjectпрофесійно-орієнтоване середовищеuk_UA
dc.titleШляхи використання компетентнісного підходу у процесі навчання студентів-магістрів у закладах вищої освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
175930-Текст статті-388428-1-10-20190814.pdf264,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.