Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2583
Назва: Особливості реалізації екологічної освіти у початкових та середніх школах Південної Європи
Автори: Чепіль, Марія
Ключові слова: середня школа
Південна Європа
курикулум
початкова школа
екологічна освіта
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Чепіль, М. Особливості реалізації екологічної освіти у початкових та середніх школах Південної Європи / М. Чепіль // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 18-23. - Бібліогр. в кінці ст
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано особливості реалізації екологічної освіти в початкових та середніх школахПівденної Європи та з’ясовано перспективи подальших наукових розвідок у даному напрямі засобамиекологічної освіти. Виявлено різноманітність способів, якими країни Південної Європи звертаються доекологічної освіти в системах початкової та середньої школи. З’ясовано, що екологічна освіта є обов’язковоюобластю навчальної програми в початковій та молодшій середній освіті із застосуванням різних підходів, ав ряді випадків у поєднанні з іншими підходами тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2583
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174375-Текст статті-385633-1-10-20190728.pdf283,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.