Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2579
Назва: Педагогічні умови формування професійної мовленнєвої компетенції студентів спеціальності "Прикладна лінгвістика" (японська мова)
Автори: Трущак, Василь
Ключові слова: педагогічні умови формування компетенцій
мовленнєва компетенція
японська мова
прикладна лінгвістика
компетенція
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Трущак, В. Педагогічні умови формування професійної мовленнєвої компетенції студентів спеціальності "Прикладна лінгвістика" (японська мова) / В. Трущак // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 158-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто складові професійної мовленнєвої компетенції. Визначено трактування термінів“компетенція” та “мовленнєва компетенція” в ширшому і вужчому розумінні їх значення, розглянуто підходидо їх дослідження. Виділено складові мовленнєвої компетенції з японської мови і визначено способи їхдосягнення. Проаналізовано умови, яких повинні дотримуватися студент і викладач для досягнення відповідних навчальних цілей. На основі практичного досвіду розглянуто кожну з цих складових і виведено способи досягнення кожної з них, показано проблеми у їх досягненні і способи їх вирішення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2579
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174602-Текст статті-386199-1-10-20190801.pdf291,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.