Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2563
Назва: Особливості підготовки майбутніх вчителів інформатики до впровадження медіаграмотності
Автори: Ізбаш, Світлана
Ярова, Ольга
Ключові слова: компетентність
підготовка
медіа грамотність
інформатика
майбутній вчитель
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Ізбаш, С. Особливості підготовки майбутніх вчителів інформатики до впровадження медіаграмотності / С. Ізбаш, О. Ярова // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 56-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено необхідність впровадження медіаграмотності у сучасний освітній процес.Проаналізовані нагальність змін у підготовці майбутніх вчителів інформатики, розвиток медіаграмотності та доцільність її впровадження в навчальний процес. Розглянуті сутність медіаграмотності вчителя, основні цілі медіаграмотності та шкільного курсу інформатики.Виявлені пріоритетні форми навчання, основні компетентності та вміння вчителя інформатики, які необхідні для впровадження медіаграмотності у шкільний курс
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2563
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174460-Текст статті-385828-1-10-20190729.pdf256,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.