Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2559
Назва: Використання мультимедійних засобів у процесі формування аудитивної компетенції студентів на практичних заняттях з німецької мови
Автори: Гоцинець, Ірина
Ключові слова: мультимедіа
мультимедійні засоби
вербальні і невербальні знаки
інтерактивність
аудіювання
лінійні та нелінійні категорії;
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Гоцинець, І. Використання мультимедійних засобів у процесі формування аудитивної компетенції студентів на практичних заняттях з німецької мови / І. Гоцинець // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 110-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається питання ефективності використання мультимедійних засобів у процесі формування аудитивної компетенції студентів на практичних заняттях з німецької мови, подається характеристика мультимедії як засобу підвищення мотивації студентів та індивідуалізаціі навчання та контролю їх діяльності, окреслено основні категорії мультимедіа, проаналізовано вербальні і невербальні знаки активного процесу слухання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2559
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174503-Текст статті-385961-1-10-20190730.pdf241,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.