Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2553
Назва: Про коректне використання термінології при вивченні величин у початковій школі
Автори: Сарієнко, Владислав
Ключові слова: величина
вимірювання
термінологія
означення
мовлення
навчальний процес
початкова школа
обчислення
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Сарієнко, В. Про коректне використання термінології при вивченні величин у початковій школі / В. Сарієнко // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 115-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається актуальне питання з інформативного компоненту методики вивчення величину початковій школі – коректне використання термінології. Звертається увага на проблеми визначення поняття“величина” та на наслідки термінологічних помилок, які з цього випливають. Як на спосіб виправлення цихпомилок, звертається увага на чисельні дослідження вчених, які зазначають два значення поняття –загальнонаукове і предметне, та наводяться коректні формулювання означень величин, які вивчаються упочатковій школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2553
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
171124-Текст статті-378029-1-10-20190623.pdf269,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.