Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2448
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСливка, Лариса-
dc.date.accessioned2023-09-18T10:18:54Z-
dc.date.available2023-09-18T10:18:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСливка, Лариса. Проблема формування науково-природничих знань здобувачів вищої освіти: теорія і практика / Л. Сливка // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2023. - Вип. 16/48 : Педагогіка. - С. 194-198.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2448-
dc.description.abstractУ статті актуалізовано проблему формування у студентів природничо-наукових знань. Висвітлено проблеми формування природничо-наукових знань студентів у працях низки українських науковців. Відзначено посібники з методики навчання природознавства в початковій школі. Більш детально представлено напрацювання щодо формування природознавчої та екологічної компетентностей майбутнього вчителя. Актуалізовано низку посібників, підготовлених українськими авторами, зокрема, А. Богуш, Т. Васютіною, Н. Лисенко, Н. Карапузовою, І. Карапузовою, В. Помогайбо, Є. Починок, Г. Сав’юк та ін. Відзначено, що в усіх наукових і навчально-методичних працях актуалізується проблема потреби ґрунтовної підготовки майбутніх вчителів, формування у них цілісної природничо-наукової картини світу. Також підкреслено, що ефективність формування в учнів закладів загальної середньої освіти природничо-наукових знань значною мірою залежить від готовності вчителів оволодіти цими знаннями. Зроблено висновок, що формування у майбутніх вчителів природничо-наукових знань є цілісним безперервним процесом, який відбувається впродовж професійної підготовки цих фахівців; цей процес є ефективним, коли дотримано низки педагогічних умов. Наголошено, що серед завдань професійної підготовки майбутнього вчителя важливе місце посідає оволодіння прийомами самостійного пошуку інформації, опанування нових технологій, вирішення невідомих раніше професійних завдань. Навчальна практика відіграє важливу роль у процесі формування науково-природничих знань здобувачів вищої освіти. Серед завдань професійної підготовки майбутнього вчителя важливе місце посідає оволодіння прийомами самостійного пошуку інформації, опанування нових технологій, вирішення невідомих раніше професійних завдань. Анонсовано авторські надбання у досліджуваній сфері діяльності - зокрема, навчальний посібник для студентів спеціальності «Початкова освіта» «Навчальна практика з при-родознавства» (2021).uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectприродаuk_UA
dc.subjectнавчальна практикаuk_UA
dc.subjectнауково-природничі знанняuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.titleПроблема формування науково-природничих знань здобувачів вищої освіти: теорія і практикаuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
397-Текст статті-969-1-10-20230707.pdf310,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.