Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2435
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВозняк, Ярина-
dc.date.accessioned2023-09-15T10:05:39Z-
dc.date.available2023-09-15T10:05:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВозняк, Ярина. Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами краєзнавства (початок ХХІ ст.) / Я. Возняк // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2023. - Вип. 16/48 : Педагогіка. - С. 35-40.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2435-
dc.description.abstractУ статті здійснено комплексний аналіз напрацювань з питань патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами краєзнавства, зокрема: розкрито змістове наповнення провідних понять проблеми; обґрунтовано форми та методи патріотичного виховання. Висвітлено і систематизовано ознаки, види, функції та узагальнено якості обдарованої особистості. Проаналізовано психолого-педагогічні підходи до процесу виховання патріотизму у дитини старшого дошкільного віку та представлено результати наукових розвідок стану виховання патріотизму засобами краєзнавства у сучасному закладі дошкільної освіти. Досліджено й визначено зміст, форми та методи роботи щодо патріотичного виховання засобами краєзнавства у закладах дошкільної освіти України на початку ХХІ століття. Охарактеризовано соціальні умови вирішення проблеми особистісної самореалізації, формування громадянської позиції дитини старшого дошкільного віку у нових соціально-економічних умовах. Матеріали нашого дослідження розширюють і доповнюють уявлення про особливості вико-ристання засобів краєзнавства у закладах дошкільної освіти України у ХХІ столітті і дають змогу вдосконалити зміст та методику патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Акцентовано увагу на тому, що цілісна система формування свідомого громадянина, патріота своєї країни на сучасному етапі остаточно не сформована. Нечітке формулювання завдань щодо ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з українською культурою, формальна їх реалізація призводить до фрагментарних уявлень випускників закладу дошкільної освіти про культуру, звичаї та традиції. Досліджено, що початок ХХІ століття ознаменувався викликами та великою кількістю запитань щодо змісту, засобів упровадження патріотичного виховання та інтеграції його в систему освіти сучасного закладу дошкільної освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectдитина старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectпатріотизмuk_UA
dc.subjectкраєзнавствоuk_UA
dc.subjectпатріотичне вихованняuk_UA
dc.titleПатріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами краєзнавства (початок ХХІ ст.)uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
373-Текст статті-923-1-10-20230706.pdf343,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.