Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2431
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZhumbei, Marianna-
dc.contributor.authorTymkiv, Iryna-
dc.date.accessioned2023-09-15T06:55:50Z-
dc.date.available2023-09-15T06:55:50Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationZhumbei, Marianna. Development of student leadership competencies in the context of the Russian-Ukrainian war / M. Zhumbei, I. Tymkiv // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2023. - Вип. 16/48 : Педагогіка. - С. 92-99.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2431-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі розвитку лідерських компетенцій у студентів у процесі навчання у ВНЗ. Сьогодні російсько-українська війна стала причиною високої мотивації викладачів ВНЗ до формування лідерських якостей у майбутніх фахівців-патріотів своєї країни. Основними викликами освіти в умовах російсько-української війни постають: руйнація інфраструктури закладів вищої освіти, психологічна депресія як у студентів, так і викладачів, недостатня мотивація до навчання, відсутність цифрової інфраструктури тощо. Всупереч повномасштабній війні, випускники українських шкіл продовжують будувати плани на майбутнє у нашій країні. Статистика вступної кампанії у 2022 році свідчить про високий рівень патріотичного виховання української молоді, оскільки отримано понад мільйон заяв від абітурієнтів до ВНЗ України. Аналіз трьох теорій лідерства (теорії рис, ситуаційної та системної теорій) вказує на те, що феномен лідерства виникає у ситуації, коли необхідно розв’язати проблему, і складається з трьох компонентів: особистісних рис лідера; характеру членів групи; проблеми, яку потрібно вирішити. Здійснено визначення термінів «лідер», «лідерство» та «лідерські компетенції». Проаналізовано структуру лідерських компетенцій та запропоновано їх наочні приклади. Значний внесок у розвиток професійно важливих лідерських якостей студентів роблять педагоги. Їхня роль полягає у використанні інноваційних методів і прийомів розвитку лідерських компетенцій у студентів. До таких методів і прийомів належать: методи розвитку самолідерства, методи навчання комунікативних навичок, ігрові методи, методи, засновані на роботі в групах, інтерактивні методи навчання. Підсумовуємо, що формування і розвиток студентського лідерства є необхідністю сучасного українського суспільства.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectлідерські компетенціїuk_UA
dc.subjectлідерствоuk_UA
dc.subjectлідерuk_UA
dc.subjectлідерські якостіuk_UA
dc.subjectвійнаuk_UA
dc.subjectпатріотuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.titleDevelopment of student leadership competencies in the context of the Russian-Ukrainian waruk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
382-Текст статті-939-1-10-20230706.pdf351,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.