Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/243
Назва: Методологічні орієнтири формування компетентностей майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей у світлі викликів ххі століття
Автори: Сапожников, Станіслав
Ключові слова: компетентність
учитель фізико-математичних спеціальностей
компетенція
формування компетентностей
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич : Коло
Бібліографічний опис: Сапожников, Станіслав. Методологічні орієнтири формування компетентностей майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей у світлі викликів ХХІ століття. / С. Сапожников // Молодь і ринок. - 2018. - № 1. - С. 30-36.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті теоретичні позиції, підходи та принципи, вироблені у філософії, наукознавстві, психології, педагогіці, що закладають методологічні орієнтири дослідження формування компетентностей майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей. У статті стверджується, що тільки комплексне поєднання та використання проаналізованих положень, створює передумови для глибинного розуміння та усвідомлення сутності основ формування компетентностей у майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/243
ISSN: 2308-4634
2617-0825 (Online)
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126382-Текст статті-269935-1-10-20180319.pdf256,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.