Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/241
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАшиток, Надія-
dc.date.accessioned2021-12-06T09:52:20Z-
dc.date.available2021-12-06T09:52:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationАшиток, Надія. Формування професійного іміджу майбутнього педагога в культурологічному аспекті / Н. Ашиток // Молодь і ринок. - 2018. - № 1. - С. 21-25. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.issn2308-4634-
dc.identifier.issn2617-0825 (Online)-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/241-
dc.description.abstractУ статті пропонується авторське розуміння сутності культурологічного підходу до вивчення іміджу педагога в світлі модернізації сучасної освіти. Незважаючи на численні праці з вивчення різних аспектів іміджу вчителя, проблеми визначення його сутності ґрунтовно не вивчені. У статті аналізуються погляди вітчизняних та зарубіжних педагогів та психологів на поняття “образ”, основні аспекти проблеми формування образу вчителя. На методологічній основі цього підходу авторка розвиває ідею про відмінність іміджу педагога у різних культурах і на різних історичних етапах.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectкультурологічний підхідuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectнавчальні закладиuk_UA
dc.titleФормування професійного іміджу майбутнього педагога в культурологічному аспектіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126380-Текст статті-269930-1-10-20180319.pdf257,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.