Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2407
Назва: Програма інноваційного освітнього проєкту з формування самоефективності суб’єктів освітнього процесу засобами вальдорфської педагогіки
Автори: Резунова, Олена
Передерій, Ольга
Ключові слова: програма
вальдорфська педагогіка
інноваційний освітній проект
суб’єкти освітнього процесу
самоефективність
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Резунова, Олена. Програма інноваційного освітнього проєкту з формування самоефективності суб’єктів освітнього процесу засобами вальдорфської педагогіки / О. Резунова, О. Передерій // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2022. - Вип. 14/46 : Педагогіка. - С. 42-48.
Короткий огляд (реферат): Соціальні трансформації третього десятиріччя ХХІ ст. призвели до потреби сучасного суспільства в індивідах, які здатні досягати поставлених цілей з найменшими затратами часу і ресурсів, бути успішними у різних видах діяльності, мати розвинені навички саморегуляції, самопідтримки та самоконтролю. Авторками статті робиться спроба довести, що впровадження інноваційних освітніх проектів в навчально-виховний процес закладів освіти сприятиме реформації системи освіти та покращенню якості освітнього процесу. У дослідження зазначено, що педагогічна система «Вальдорфська школа» створює спри-ятливі умови для цілісного формування та самоформування особистості та збереження фізичного, психічного та духовного здоров’я дитини. В статті доведено актуальність розробленого інноваційного освітнього проєкту, зазна-чено його мету, гіпотезу, етапи, завдання та методи. Визначено основні принципи реалізації проєкту, а саме: гуманістична спрямованість освіт-нього процесу; педоцентризм; цілісне охоплення природи людини; вікова; різнобічності і гар-монійності; залучення почуттєвого переживання; поєднання соціального та індивідуального; поваги до дитини.Основними етапами реалізації просту є: організаційно-підготовчий; концептуально-діа-гностичний; формувальний; узагальнювальний.Охарактеризовано, що наукова новизна та теоретичне значення результатів проєктубуде полягати в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективності організаційно-педагогічних умов формування самоефективності суб’єктів освітнього процесу засобами вальдорфської педагогіки, а саме: концептуалізації формування самоефективності суб’єктів освітнього процесу засобами вальдорфської педагогіки(перша умова); моделю-вання формування самоефективності суб’єктів освітнього процесу засобами вальдорфської педагогіки(друга умова); технологізації формування самоефективності суб’єктів освітнього процесу засобами вальдорфської педагогіки (третя умова).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2407
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
353-Текст статті-884-1-10-20220831.pdf322,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.