Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2404
Назва: Критерії, показники та рівні сформованості професійної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до проектного управління
Автори: Волобуєв, Владислав
Ключові слова: показник
рівень
офіцери-прикордонники
професійна підготовка
професійна готовність
проектне управління
критерій
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Волобуєв, Владислав. Критерії, показники та рівні сформованості професійної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до проектного управління / В. Волобуєв // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2022. - Вип. 14/46 : Педагогіка. - С. 24-30.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі професійної підготовки офіцерів-прикордонників тактичного рівня військової освіти. Метою статті є здійснення вибірково-аспектного ана-лізу наукової літератури з представленої проблеми удосконалення педагогічної діагностики сформованості професійної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до проектного управління. Автор довів актуальність запропонованої у статті проблеми: зміст професій-ної підготовки майбутніх офіцерських кадрів Державної прикордонної служби України пови-нен ураховувати кращий світовий досвід фахової підготовки представників сектору безпеки та оборони, зміни у сучасній світовій спільноті й водночас – євроінтеграційний вектор. Одним зі шляхів забезпечення якісної професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників тактичного рівня військової освіти є підвищення рівня їхньої професійної готовності. Кон-кретизовано критерії, показники та рівні сформованості професійної готовності майбут-ніх офіцерів-прикордонників до проектного управління: мотиваційний критерій – професійна спрямованість та мотивація офіцера до реалізації проектного управління, до удосконалення професійних якостей, реформування професійного середовища, інтерес до професійної діяль-ності тощо; інформаційний критерій – комплекс знань щодо професійної діяльності (зміст та специфіка проектного підходу у прикордонній службі, специфіка прикордонного відомства, тактика служби, знання нормативно-правової бази, відомчих документів); результативний критерій – представлений вміннями та навичками курсантів-прикордонників, важливих для здійснення проектного управління, тобто це використання знань з сукупності навчальних дисциплін у вирішенні завдань охорони державного кордону. Уточнено рівні сформованості професійної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до проектного управління: висо-кий, середній, низький.Сформульовано висновки проведеного дослідження та перспективи подальших наукових пошуків (з’ясування педагогічних умов формування зазначеної компетентності, а також зміс-ту методичних рекомендацій науково-педагогічним працівникам щодо її формування)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2404
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
350-Текст статті-878-1-10-20220831.pdf306,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.