Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2281
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПосацький, Олександр-
dc.contributor.authorРигель, Олеся-
dc.date.accessioned2023-06-07T10:29:58Z-
dc.date.available2023-06-07T10:29:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПосацький, Олександр. Професійне самовизначення учнів раннього юнацького віку / О. Посацький, О. Ригель // Проблеми гуманітарних наук : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і наки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна (гол. ред.), О. А. Ткаченко, Г. Є. Аляєв та ін.]. - Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2020. - Вип. 47 : Психологія. - С. 90-99.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2281-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання стійкого уявлення про себе, про свої можливості, уподобання, тобто про «самовизначення». Тематика професійного самовизначення школяра завжди перебувала у центрі уваги науковців і практиків, позаяк від вибору професії залежить, якою людиною ви станете, як реагує на вас навколишнє середовище, чи реалізуєте себе як «особистість». Безумовно, «самовизначення» можна вважати психологічним новоутворенням юнацького віку. Як же було зазначено, термін «самовизначення» вживається у різних значеннях – сімейних, релігійних, професійних, моральних. Зміни на ринку праці України потребують певної модернізації підходів до розв'язання проблеми професійного самовизначення сучасного школяра. Тому на рівні школи ця проблема все таки залишається відкритою, вимагаючи налагодження ефективної профорієнтаційної роботи. Наше завдання – донести до сучасних школярів важливість правильного вибору професії, пояснити, що професія має приносити задоволення. На розв'язання цих проблем спрямована частина пропаганди. Однак не можна стверджувати, що професійне просвітництво базується тільки на пропаганді. Робота, яку проводять в школі щодо агітації та пропаганди профдіагностики має бути спланованою, спрямованою на потреби ринку праці. Професій є досить багато, і вони певною мірою пов'язані між собою професійними інтересами, схильностями та здібностями молоді, а також динамікою розвитку. Велике значення у професії мають вік та стать людини, і суспільство це враховує.Таким чином, потрібно впроваджувати певні підготовчі курси, де учнів будуть готувати до вибору професії, враховуючи уміння та навички, допоможуть краще пізнати потреби ринку праці.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectсамовизначенняuk_UA
dc.subjectпрофорієнтаціяuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.titleПрофесійне самовизначення учнів раннього юнацького вікуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми гуманітарних наук. Серія Психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
229349-Текст статті-523995-1-10-20210424.pdf577,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.