Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2277
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГриник, Ірина-
dc.date.accessioned2023-06-07T08:23:51Z-
dc.date.available2023-06-07T08:23:51Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГриник, Ірина. Мода як засіб самопрезентації особистості / І. Гриник // Проблеми гуманітарних наук : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і наки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна (гол. ред.), О. А. Ткаченко, Г. Є. Аляєв та ін.]. - Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2020. - Вип. 47 : Психологія. - С. 42-52.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2277-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретико-емпіричний аналіз особливостей самопрезентації особистості засобами моди. Подано теоретичний аналіз основних підходів до трактування моди та її еволюцію у процесі суспільного розвитку. Описано змістові характеристики моди як соціально-психологічного явища та її вплив на ідентифікацію й самопрезентацію особистості. Визначено, що мода є важливим механізмом самопрезентації та ідентифікації індивіда з певною соціальною групою. З'ясовано масштаби впливу моди на самоідентифікацію та самопрезентацію особистості, їх можливі наслідки. Розкрито психологічні механізми зацікавленості молоді сучасною модою. Здійснено емпіричне дослідження ролі та впливу моди на самопрезентацію у студентської молоді. За результатами кількісного та якісного аналізу отриманих результатів виокремлено фактори і взаємозв'язки між ними, що є ключовими у самопрезентації особистості. Стверджується, що досліджувані групи студентів сприймають моду як засіб для підкреслення своєї індивідуальності, у них яскраво виражена потреба у матеріальному благополуччі, престижі, популярності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectсамопрезентаціяuk_UA
dc.subjectсамодемонструванняuk_UA
dc.subjectсамовираженняuk_UA
dc.subjectідентифікаціяuk_UA
dc.subjectнаслідуванняuk_UA
dc.subjectімітаціяuk_UA
dc.subjectсоціальний впливuk_UA
dc.subjectмодаuk_UA
dc.subjectсучасністьuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.titleМода як засіб самопрезентації особистостіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми гуманітарних наук. Серія Психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
229344-Текст статті-523991-1-10-20210424.pdf713,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.