Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/226
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗварич Василь Захарович-
dc.date.accessioned2021-09-26T11:02:57Z-
dc.date.available2021-09-26T11:02:57Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЛітературний процес: методологія, імена, тенденції: зб. наук. праць/Київ. університет ім. Б.Грінченка. – К.: Університет ім. Б. Грінченка. – 2013. №2. – С.12-15.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 821.161.2.02-1-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/226-
dc.description.abstractКрасу, гармонію світу поети-неокласики прагнули відтворити у письмі через кристалізовані досвідом художні форми. У стильовому аспекті класичні форми вірша, зокрема сонет, у поезії «п’ятірного грона нездоланних співців» увиразнюють думку автора, дисциплінують її, допомагають досягти максимально виражального ефекту. Культивування сонету як жанру в творчій практиці поетів-неокласиків засвідчує не тільки тяглість традицій, але й увиразнює внесок митців у канонізацію класичних віршованих форм у жанровій системі української поезії.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectсонет, віршування, ліричний герой, поет-неокласик, версифікація.uk_UA
dc.titleКанонізація сонету як жанру в українській поезії: з творчого досвіду поетів-неокласиківuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Wasyl Zwarych.pdf78,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.